08
апрель
2025
«Оқушылардың ойлау қабілетінің даму деңгейін анықтау» әдістемесі жүргізілді.
4-сынып оқушыларының логикалық ойлауының және интеллектуалдық қабілетін анықтауға арналған А.З.Зак ұсынған «Оқушылардың ойлау қабілетінің даму деңгейін анықтау» әдістемесі жүргізілді.
🖇️Бұл әдістеме екі тапсырмадан тұрады. Біріншісі «Анаграммалар», ал екіншісі «22 есеп» деп аталады. Оларды ретімен орындау нәтижесінде баланың абстракциялық ойлауының орын алуы, шешу жолын білмейтін мәселелерді орындауға қабылдауы, теориялық интеллектінің қалыптасуы зерттелінеді.
🖇️Бұл әдістеме екі тапсырмадан тұрады. Біріншісі «Анаграммалар», ал екіншісі «22 есеп» деп аталады. Оларды ретімен орындау нәтижесінде баланың абстракциялық ойлауының орын алуы, шешу жолын білмейтін мәселелерді орындауға қабылдауы, теориялық интеллектінің қалыптасуы зерттелінеді.